Sunday, August 21, 2011

D.O.T.A(Dunia Orang Tanpa Awek)... betul kew?

Dunia orang tanpa awek ni atau Defence Of The Acient ni mmg da mjadi satu fenomena bg remaja/muda mudi skrg..pergi je mana2, msti ada yang sembang2 pasal dota ni..pergi cc??korang tengok la berapa kerat saja yang surfing intenet atau layan game lain..kebanyakkn semua ada dalam dunia tanpa awek.kalau hidup di campus lagi la,kawan2 aku ckp kt universiti ni lagi hebat penangannya. kelas pun sampai tak pergi just kerana nk hidup dlm alam maya tnpa awek..katanya lah!hahaha 




yang aku duk bercerita sangat ni, sebenarnya aku pun dah terjebak dalam kancah dunia org tanpa awek & kat ats tu la hero feveret aku sekarang..banyak hero feveret aku yang dulu, tp bila aku stay kt satu hero tu msti kwn2 duk try nk pkai hero tu jgk..balik2 aku pulak yang kena belasah..adoi..dah dekat empat tahun aku duk main ni,and dh terlalu banyak aku dengar kutukan2 membinasa yang boleh melemahkn semangat aku, tp aura DOTA diorang bukan faham.hebat lagi!

aku ni bukan jenis semua game aku main, aku main game yang boleh main ramai2..dulu2 mse aku darjah 3 darjah 4 aku main Counter Strike. time tu mmg bapa aku sekolahkn aku kt cc lah..siang malam, kt cc je duk bunuh orang..yang xsyoknye counter strike ni, dia takde suara yang bergema,mcm 'Owning', 'Double Kill', 'Triple Kill', 'Ultra Kill', 'Rampage'..kalau korang maen DOTA, bunyi2 ni memang akan mengujakan anda!lebih2 lagi kalau anda fight dengan kawan2. semangat yang datang tu lain beb!
 
 
 

DOTA ni game lawan2, DOTA ni penuh Strategi, DOTA ni lebih hebat dr filem Hollywood, DOTA ni sarat dgn aksi Dramatic..nak tahu??korang kena rasa.. ketagih??tu korang punya masalah..

'dh serabut dengan awek?'
'try la hidup ni..aku boleh kata ni game pengubat luka lara.'
 
DOTA - Dunia Orang Tanpa Awek
aku tergelak bila aku baca statement sorg perempuan "when a boy leave game of DOTA for u, MARRY him!"hahahaha
 
 
 

No comments:

Post a Comment